2009-03-28
 17:01:15

Klockan nio ikväll tydligen!

Nu har jag kommit hem från jobb. Vart en rätt så stilla dag! Men några kunder är bättre en inga :)

När ja kom hem så satt emma o prata om de där att man ska släcka ner jorden kl 9 ikväll och ja råka väl nämna nått om att jaja om jag gör de eller inte så spelar väl de inte så stor roll. Hon blir jätte upprörd o börjar predika för mig att hur viktigt de är o bla bla bla :) så ikväll (för din skull stumpan :) ) Så släcker jag kl 21.00... Hmm undra om man får vuxenpoäng :D Haha nä skämt o sido. De är juh för en bra sak antar jag. Sak läsa lite mer om de lite senare. Så man får juh hoppas att de blir en förbättring! Så vi satt o tjafsa lite lite i köket en stund, alltid lika kul! Eftersom jag är hungrig som ett  as så högg jag direkt på vad hon än sa! De är bra att jag har Klant så att jag kan avreagera mig lite :) haha!

Kommer bli lite tomt här i huset nu när Elin o Emma drar på en liten tu man hand semester :( Men jag hoppas, och de är bäst för er, att ni kommer komma hem igen!

Nä om man kanske skulle ta o äta någe. Kanske gå ut o sätta sig i den underbara solen en stund!

P&K


Klant och Fjant ♥



Hmm såg nu att Emma håller sig till vänster o jag till höger på alla korten... De sjuka är att jag är nog lite mer en höger person. Har ju både tatuering och piercing på höger medans Emma har sina tatueringar på vänster! Hmm lustigt de kan va ibland!


Klant

Älskade Fjant! Min Högersida, Min avreageringshälft, Mitt allt! Vad skulle jag göra utan dig darlo?! Ses på onsdag stora tjejen :) Men du, det där med tårta, ska du inte vänta på oss :( Så kan vi göra en tillsammans som en enda stor familj!! :D Ses snart gumman, passa på och njuta av tystanden, snart är monstrena hemma igen, haha :) Puss



PUBLICERAT: 2009-03-30, 19:57:15 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: