2009-03-30
 19:21:40

Tråkigt, tråkigt och åter tråkigt

De är vad jag har just nu! är helt ensam hemma o jag dör av tråkighet eller inte av tråkigheten utan av tysnaden. Bor man fem stycken i en lägenhet så är de ju alltid liv och rörelser fast man inte gör någonting! men de är helt stilla här hemma :(
Blir bättre på torsdag när E&E kommer hem! Då blir de liv i luckan igen :)

Sitter o funderar på vad man ska göra för tårta tills på onsdag? Blir ju gammal då :( Det sår mellan smörgåstårta eller choklad och jordgubbs tårta! hmmm ge mig förslag! Ska sitta o googla på lite recept tror jag! Vad gjorde människan innan google?

Såg filmen hundtricket igår, ett sekel efter alla andra men iaf, åh va kär jag blev i den filmen den va bara så otroligt bra. Trots att skådespelarna inte va suveräna och man hörde tydligt "manus" rösten (När de låter som om dom läser direkt ur ett manus, inte så mycket känsla i pratet, ex skilda världar, days of our lives m.m.) men iallafall så var den helt underbar. Ska lägga mig och titta på Twilight och sen Marley & me!



Over and out <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: