2009-03-10
 23:49:36

Tisdag

Väskan är packad, tror att jag har fått med allt :) Ska snart gå å sova lite, ska bara vänta på att klant kommer hem så man får några ord med henne innan jag åker. Hon är ju garanterat inte vaken imorrn bitti o gå in till henne o säga hejdå när hon sover vågar jag inte, inte med de morgonhumöret hon har :P

Är så arg, mitt löshår har inte kommit än, de skulle ha kommit igår lovade dom mig :( ARG!!!!! Nä men jag får väl gå korthårig ett tag till då....

Nä men då säger jag väl hej så länge för ett litet tag :)

P&K


Vill att klant ska komma hem nu! <3<3<3


Klant

Nu är Klant hemma, men inte Fjant!! Hon mysssseerr, ooooo, gulligt då ;)

KOMMA HEM NU?! :D



PUBLICERAT: 2009-03-12, 00:23:46 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: