2009-03-22
 16:11:00

Solen skinner o humöret är lite bättre

Tack Max för kommentaren, de kanske precis de jag behöver. En dos av Simon :)

Känner mig lite gladare idag. Varför slösa bort dagarna med att vara bitter när de finns så mycket annat att göra. Tror att de hjälpe lite att få prata med mamma. Hon sa precis dom sakerna jag ville höra. De kanske är sant de hon sa att jag är så självständig att de kanske skrämmer vissa. Att jag inte är någon toffel som inte har någon egen vilja utan att vill jag ha nått så får jag de förr eller senare. Så de är deras förlust om de inte duger. Tänker inte ändra på mig bara för att de inte passar. De är såhär jag är Take it or leave it! Som mamma sa de va kul för stunden, släpp de o gå vidare! Så de sk a jag göra, släppa allt o gå vidare!

Längtar till sommaren nu, börjar tröttna på all snö :) Satt o tittade på massa sommarkläder. Åhhh vill bara köpa massa nya sommarkläder!

Sitter o lyssnar på Jeff - Tänker tillbaks. En låt med många minnen. Anna o jag på mammas o pappas balkong på Skolgatan. Vi satt på balkongen o sjöng. Fronda o den här låten. De va tider de.

Känns som om min lillasyster har blivit vuxen nu. De känns så när man pratar med henne! Kan inte fatta att hon blir 20 nästa år. Hon är ju fortfarande den lilla 14-åriga lilla fjortisen i mina ögon som kom hem med sugmärken titt som tätt! men inte nu längre. Hon har blivit stor! Hon är sambo nu o jobbar o allt :) Är glad för din skull Anna, önskar dej all lycka i världen <3

De känns så skönt att man har syskon som verkligen bryr sig om en. Trots att Josephine tjatar o är som en lite extra mamma så vet jag att hon gör de för att hon bryr sig o de uppskattar jag verkligen. Massa kärlek till dej storasyster.

Ska såklart inte glömma min lillebror heller. The big datanörd :P Han börjar oxå bli stor. 12 i sommar snart tonåring... Vart tog tiden vägen? Kommer fortfarande ihåg när vi va på BB o skulle hälsa på honom. Mamma, pappa o Anna lämnade mig själv med honom när dom skulle hämta fika o jag kommer så väl ihåg när han för första gången tittade på mig med sina stora blåa ögon. Han var så liten o den glädjen ja kände är svår att beskirva. De va kärlek vid första ögonkastet <3

Nä nu ska jag ringa min lilla mormor o prata lite, var så längesen jag prata med henne! Får lite dåligt samvete för att jag är så dålig på att höra av mig! Sen så ska jag ringa min far, va längesen de med!

Saknar min familj jätte mycket!

P&K


Anonym

Vad skönt att du är lite gladare! Vet inte vad som hänt men det klart du inte är en toffel! Tror du är jättestark, alla åker inte bara sådär till Norge och jobbar! Sen hör det till att ha hemlängtan när man är borta, det har jag alltid haft också, i Mexiko och i Spanien.



Men en Simon-dos piggar alltid upp! Han pratar nu! Vi måste ses när det går! Vi är hos mamma i påsk.

kram h


Anna

Jag älskar dej jätte mycket min sötaste syster <333


Anonym

Jag älskar dej jätte mycket min sötaste syster <333


Max

Ååå jag vill också ha vår! Vart tog den vägen!? Förra veckan hade vi soligt och varmt och nu är det svinkallt igen. Blä. :) Vill sätta på sommardäcken ju...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: