2009-03-26
 01:45:06

Onsdag

Ikväll har de vart en riktigt trevlig kväll :) Efter jobbet så åkte Emma, Elin, Cissi och jag upp till Lykkja till Jörgen. Där vart de massa prat o grillning. Efter maten så vart de lte yatzy spel och massa mer prat. Kul att komma sig ut lite från huset. Har tappat partyhumöret, känner inte längre för att gå ut. Vad har hänt, från att ha vart partyprinsessa i alla dessa år till detta när jag tycker de är mer kul att åka hem till nån, äta gott o bara umgås, de måste väl bero på att jag blir gammal om en vecka :) Nä men ja hade  riktigt trevlig! Tack alla :)


Här va vi o grilla idag :) Hur fint hus som helst!

Har haft en bra dag på jobbet förrutom att jag fick en liten örfil av en unge som jag klippte! Han ville absolut inte klippa sig men mamman sa bestämt att jodå du ska klippas. Så i ett tappert försök försöker jag klippa en unge som inte sitter still, säger att vattnet gör ont o bara klagar o klagar. Tillslut fick han nog slänger av sig kappan i den vevan fick jag mig en smäll på näsan, han sparkar min chef på benet o skriker o svär, sparkar i våran glasdörr på vägen ut. Sen hör man hur han vänder upp och ned på lekrummet. Men annars har de vart en bra dag, har vart fullbokad :)
Träffade en tjej uppe hos Jörgen, hennes mamma hade klippt o färgat håret hos mej för ett tag sen o hade blivit jätte nöjd. De är verkligen kul att få höra sånt :)  De stärker en kan jag lova, för då vet man att man verkligen har gjort ett bra jobb!

Nä nu måste jag sova lite, ska ju upp till jobbet imorrn!

Saknar er där hemma massor! hoppas på besök snart (japp, de är en liten pik!!!)

Snart så åker E & E till sälen utan lilla mig :( va ska jag göra för nått? kommer ju bli tomt här hemma juh!

Föresten de nya, jag o Emma ska bli Golingar. Vi har bestämt att vi ska flytta till Gol i sommar. Lite mer liv och folk där än vad det är i Hemsedal om sommaren. Kul att man kommer närmre Tina o lilla Elina också :)

Sådär Emma här har du lite nattlig läsning :P

P&K


Klant

Hehe, tack då gumma ;) Du ska se att dagarna kommer gå fort och vi snart är tillbaka från sälen :) Puussss



PUBLICERAT: 2009-03-26, 01:47:50 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: