2009-03-15
 00:26:04

mys

jag bara njuter i fulla drag :) igår tog vi båten till bergen o shoppa lite, eller de va jag som shoppa mest :) men ja hitta nästan allt ja behövde! Vilka vårkänslor man fick, va ingen snö nånstans... va ju tvungen att köpa ett par sommarskor bara för att hälsa våren välkommen :) Sen vart de en liten utgång i Bergen på småtimmarna så gick vi hem till Daniels tjejkompis o sov.... Tror att jag somnade på en gång... Va lite sliten idag men har haft jätte mysigt! Bergen är asolut en stad jag kan tänka mig bo i! klant va säger du? Bergen nästa? haha

Har haft de hur mysigt som helst, ätit jätte god mat o bara mått bra :) Hmm lyxhustru kanske inte är en så dålig idé iaf! hahaha


Saknar familjen!

P&K


Klant

Haha, ja kanske vorde bergen vårat nästa äventyr ;) Ett måste och åka till i sommar iaf :) Snart kommer du hem!! Woohooo, puss på dig min lilla smultronstårta <3



PUBLICERAT: 2009-03-16, 12:50:08 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: