2009-03-09
 15:57:03

Måndag

Jeej idag kommer mitt löshår :) ska bli skönt att få lite längre hår. Denna gång ska jag testa nått nytt, Blir en halvperuk med klipps. De är lite fall på de så jag kommer få lite Hollywood lockar men de är ju aldrig fel :)
Får nu se vilken metod som är bäst. Har testat Tejp och Keratintippar så de ska bl spännande

Så här ser den ut (min är såklart Blond) Valde 40cm å det räker gott o väl, finns inget värre än när de skriker extensions


Igår så var de utgång på Bar(t) men de va inge kul, va typ nykter o alla so va där va fulla! Härhemma vart de ingen lugn stund heller, är man frisör så får man jobba hårt innan en ute kväll, de ska krusas o plattas o flätas o tusen andra saker. Visst de är kul att få hålla på men ibland kan de bli lite mycket, speciellt om man har svårt föratt säga nej, ja känner ju att har jag sagt ja till en så måste jag göra de till alla... men men så är de!

Nu är de nära, jobbar långdag imorrn sen bär de av till Rosendal. Han har hittat på nått som han vägrar att säga. De ända jag har fått veta är att jag måste ha mössa o att vi ska sova på ett annat hotell en natt!? Är de nån mer än jag som inte får ihop de? är såå nyfiken!

Nu ska jag börja tvätta lite kläder o städa mitt rum o så småningom börja packa lite kläder... Sen ska jag ta hand om resten utav huset, de ser förjävligt ut rent utsagt... så de ska fixas lite. Sen blir de nog ännu mer sex and the city! Den boxen har förändrat våra liv :) haha lite beroende framkallande kan jag lova :)

Imorrn är de äntligen lön :)

P&K


helena

hmm, jag har faktiskt en gissning på vart han ska ta dig... men jag säger inget nu :)

Hoppas du får trevligt!



PUBLICERAT: 2009-03-10, 09:01:35 | URL: http://www.maxochhelena.blogspot.com
Anna

is hotell? :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: