2009-03-21
 16:54:44

Lördag


Mår verkligen inge bra just nu! Vet inte om jag ska gråta eller skratta. Man försöker att vara stark o inte visa hur dålig man mår, tänker att om man ler så syns de inte hur förtvivlad man är på insidan. Men jag är trött på de nu! de funkar inte i längden. Jag är trött på den här hissen att ena stunden så är man glad för att sedan störta rakt ner i skiten igen. Jag vet att livet inte kan va perfekt varje dag o de förväntar jag mig inte men måste de va så stora kontraster? varför kan de inte bara gå lite upp o ner...

Just nu känner ja bara för att ge upp o åka hem!

Jag är såå tröt på att gå runt o må såhär. De är dags att rycka upp mig lite, se saker från en anna vinkel! Försöka vända på de dåliga o hitta de bra sakerna i det! Tänka att jag ändå lär mig nått av misstagen! Hela livet mste ju va byggt av saker man lärt sig av misstag? Nä dags att bli en ny människa, en lite mer posetiv människa o blicka framåt istället för att titta tillbaka och tänka för att sedan må dåligt igen!

Nä nu är de ut med det gamla och in med det nya!

P&K


Max

Tråkigt att läsa om att du inte mår bra! Vi får se till att vara i K-holm nästa gång du är där så kan du få tanka lite glädje från vår lilla busunge Simon!

KRAM från Max, Helena (sover nu) & Simon (klättrar i bokhyllan!!!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: