2009-03-16
 17:29:52

Jävla otur!

Varför ska jag jämt ha sån otur när jag ska åka tåg? eller kollektivtrafik överhuvudtaget? De hela börja med Båten imorse. Trodde att den gick 6.30 men nejdå Beatrice kollar fel den gick ju inte förren 6.50 så jag kunde ju ha sovit en extra halvtimme istället för att kravla ur sängen halv sex imorse! Väl framme i Bergen så orkar jag inte släpa väskan ända till tågstationen så jag tänkte att jag skulle ta en taxi... Stod de några Taxibilar när jag va där? Nej fick stå i regnet o vänta i typ 20 minuter :( Sen väl framme på tågstationen så är tåget mellen bergen o Voss inställt så vi skulle åka med buss till Voss o sen tåg vidare till Gol. Ca en timme försenade börja tåget rulla. Trött o sliten så tänkte jag att jag äntligen skulle få blunda lite.... Nä men då hamnar jag i en kupé  med en hel skolklass i o dom va ju inte tysta nånstans. Härja o skrek o va överallt! Kände mig som en gamla tjurkärring när ja satt o sneglade argt på dom!
 
Men nu är jag iaf hemma. Kul de va o träffa familjen igen :)  Så nu börjar verkligheten igen... Jobbar på Gol imorron... Känns sådär, känner mig inte rikitigt hemma där på de sätten som jag gör på salongen här i Hemseda.

Imorron får vi lite besök oxå :) Emma Blomberg kommer hit o hälsar på i några dagar så de ska bli kul! Kul att hon oxå får vara med på Hora & Hallick :) Ska lägga ut bilder på torsdag så får ni se på våra outfits...

Nä nu ska jag ta o vila lite sen ska jag försöka få tag på nyckel till salongen, så jag kan öppna imorrn!

P&K


Anna Lilli <3

jag vill med komma och hälsa på :(



Jobbar på starlight och floda städ så jag får lite pengar :D


Anna

Rossen hade en kraftigt öm hasled. Han går nu på smärtstillande. om det inte blev bättre till måndag skulle jag komma tillbaka för röntgen ---> operation :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: