2009-03-27
 01:11:46

Hoppas...

...hoppas, hoppas hoppas att min lilla plan blir av :) Skulle va såå kul!

Hur har min dag sett ut idag då? jobb, jobb,jobb och lite mera jobb. Men tycker fortfarande att de är hur kul som helst! Skönt när listorna är fulla så att man har nått att göra om dagarna. Blir så segt när de inte finns nått att göra!

Efter det att jag kom hem så har jag inte gjort mycket, gjorde ett litet tappert försök till att gräva fram mitt rum bland alla kläder o lite hann jag med sen tröttna jag. Men ja gjorde ju ett litet försök. Sen va de familjeträff i köket.

Har fått klagomål att jag inte uppdaterar oftare från damen på andra sidan väggen! Men idag har de ju inte hänt nått så vet inte riktigt vad ja ska skriva!

Funderar på om man kanske skulle börja springa? Är hur tråkigt som helst o Japp jag hatar de men bara för att få upp lite kondition o må lite bättre!Blir ju nästan anfådd över att gå upp för våran trappa. De är inte okej! Emma jag drar med dej i fallet :P 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: