2009-03-05
 18:35:10

haha galet




Har krypit ner i sängen nu med datorn och en cosmopolitan(tidningen)... Tror att jag ska spänndera hela kvällen här! Är fruktansvärt sugen på Starbuck's latte och muffins... inte varje dag man blir sugen på de! Men om jag vill ha muffins så får ja gå in till Byn i blåsten och jag har ju redan gått fram o tillbaka idag så de orkar jag nog inte! Vid sånna här tillfällen önska man att man bodde lite mer centralt... O starbuck's har dom ju inte här heller så de blev inget med de!

Mår väl som jag förtjänar antar jag. Trodde inte att de va sant när klockan skrek att de va dags för mig att gå upp å gå till jobbet! Men jag hade det galet kul! Va på fjellbekk igår och dansa lite, de va Fossheimskaran och lilla jag. Känndes som om de va ganska mycket folk ute faktiskt. Emma och jag hade deep talk på vägen hem som vanligt, vi går arm i arm o pratar om livets djupa frågor :) Haha helt galet Nilsson <3

Nä nu ska jag se ifall de går o ladda ner stockholm live...

P&K


helena

vilket fint foto! Lösögonfransar eller? :)


Anonym

tack så mycket :) nä har ordat fotot på en internetsida :) där kan man göra sig riktigt vacker :P


Anonym

inte? coolt! kram h



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: