2009-03-27
 21:55:10

Fredag

Sitter hemma o är hungrig som ett as! Men ja vet inte om ja har lust att ställa mig o laga mat nu? Får väl bli müsli o mjölk :( Wohoo vilken fredagsmat!

Har klippt of ärgat håret idag, blev riktigt bra. Så nu har jag en undercut på högersida vid örat :) Men ja våga juh inte göra de jag egentligen ville. Hade sån lust att raka bort ena sidan men ja vågar inte, blir ju inte så fint när de väl växer ut sen! man måste ju tänka lite långsiktigt oxå! Så de fick bli en lite mini klippning istället.(Bild kommer)

Åhh imorrn så åker E&E till Sälen o ska ha jätte kul utan lilla mig, inte alls avundsjuk, nä inte ett dugg. Jag får juh sitta hemma i vårat underbara vackra hem o  ha jätte kul :P

Sitter o lyssnar på Ted Gärdestad och drömmer mig bort till sommaren, Vill ha sommar nu! bara för de så har de snöat hela kvällen igår och hela dagan idag :( Undra om man kanske kan påskynda våren på nått sätt? Ja vet om alla tar ut en varsin hårfön o ställer sig o blåser ett litet tag så kanske de går lite snabbare :D Gud va smart jag är!

Emma pemma hade hittat en lägenhet i Gol idag. Hoppas, hoppas, hoppas att den blir vår!

Emma om du ska dra med mig ut på dom där jäkla bergstopparna så ska du banne mig med ut o springa... vi kan springa i skogen så de så! <3

Nä ska ut i köket o se vad man kan hitta på!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: