2009-02-28
 18:15:51

Mr. Big

                                             


När jag stod och klippte idag så slog de mig, helt plötsligt. Har vi alla en Mr. Big? Är just nu  inne i en Sex and the City nördperiod. Kollade klart på boxen igår. Men tillbaka till Mr. Big! Jag tror nog att vi alla har en. Han är den som får ditt hjärta att hoppa ett extra slag, Han är den som du så gärna vill stå emot men kan inte. Han är den som har svikit dej hundra gånger om, men du förlåter honom gång på gång när han ger dej den där speciella blicken, han är också den som tror att du alltid ska finnas där tillgänglig. Han är den som du aldrig riktigt kommer att komma över. På nått sätt så känner dom väl att de är dom som har makten och därför kan göra sånna grejer...  En annan tanke, undra om de finns en Mrs Big? och undra hur hon är!?
Jag kan ju säga att jag vet på en gång vem min Mr. Big är, Jag tror jag vet vems Annas och Josephines Mr. Big är....


P&K


Melinda

det stämmer såå otroligt bra! Lånande ditt inlägg :D



PUBLICERAT: 2011-05-22, 00:20:43 | URL: http://meliindaaa.myshowroom.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: