2009-02-09
 13:37:58

Måndag...

Vart ingen åkning idag, hade tydligen mindre pengar än jag trodde :( men imorrn är de lön o då ska de faktiskt sparas lite. Känner att de är dags nu!

Sitter hemma med Emma o datanördar som vanligt. Men vi har fixat lite i hemmet faktiskt så lite duktiga har i ju vart eller hur gumms :)

Nu så har jag ju bytt rum också, trivs bra med att slippa sova i våningsängen och att jag har en hel madrass jag kan bre ut mig på!

Massa snö och solsken, hur mycket bättre kan de bli? Funderar på om jag ska ta på mig lite kläder och springa o lägga mig på åkern där de är massa snö och filosofera lite :)

Haha Emma och Elin har haft en vission (nu blir de trubbel tänkte Bea) Nä men de var en väldit bra. Vi ska göra en utebar i snön av snö :) Med fina små snöfotöljer med ölhållare :) Hur bra blir inte de då!? Tänk i April när solen ligger vackert över dalen, sitta ute o grilla o ta en öl och sola lite :) Mmmm bara längtar

Den här säsongen har gått så sjukt fort, snart är februari över sen är e bara två månader kvar. Hoppas bara att sommaren o hösten vill gå lite snabbt.

Nä nu ska jag kika lite på resor, Ja o Emma funderar på att dra till Indien i November o sen vidare därifrån till Asien o backpacka lite. NAJS*

P&K


peter pedersen

hej beatrisce med den ikonomin så kommer du inte långt knappt till katrineholm eller det går inte bra blinka med ögonen

puss trissen



PUBLICERAT: 2009-02-10, 10:11:48 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/
Klanr

Får bli backen en annan dag gumman, ´du har tagit ett litet steg närmre i alla fall :P Hihi

Bubbel i morgon kanske? ;)



PUBLICERAT: 2009-02-10, 12:01:13 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: