2010-09-24
 01:38:53

Snart är de söndag!

Sitter och väntar på att Daniel ska komma hem, han har vart ute med Rikard och c/o... Kan inte riktigt sova när jag inte har han här breve mig, men han kommer om en timme ungefär! Oj shit kl är 01.32 och jqag ska upp klockan 8 imorrn. Shit manhattan!

På Söndag så blir de soool i bergen så de innebär att de blir sushi take away and some park häng med Emma. Ska även hjälpa henne att sätta i löshår! Vill oxå ha! Så Nu kommer min ack så vackra vän bli ännu vackrare =) Haha! Guud ge mig söndag nu! Jag vill träffa klant! Har inte träffat henne på snart två veckor! Och de är länge för att va oss!

På lördag så blir de ju ut på de där jubeleums grejset. Måste inhandla lite imorrn =)

Nää nu ska jag försöka att blund lite!

Natta!

P&K


Sabrina

Åh sushi, jag åt det idag och är fortfarande lika sugen på det haha :)



PUBLICERAT: 2010-09-24, 02:13:33 | URL: http://sabrinas.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: