2010-10-31
 17:49:07

Tankarna flödar...

Tankar hit och dit gör så att jag inte kan tänka klart! Den här känslan som sakta börjar växa inom mej tycker jag inte om! Är de kanske för att jag har fått nog? Är de kanske dags för mig att lyssna på vad jag vill här i livet istället för att stå bakom tyst och följa strömmen?

Hur ska man leva sitt liv för att få så mycket utav de?

Jag vill så mycke, jag verkligen gör de och de känns som om fötterna sitter fast och jag försöker och försöker att få dom loss men  dom sitter stenhårt? Veckorna går fort, åren går fort... Vad har jag gjort dom senaste åren?

Jag vill ut och resa, få uppleva saker som inte alla får, jag vill gå min make up utbildning, jag vill skaffa ett hem, en familj! Jag måste börja nu om jag verkligen vill hinna med allt de här!

Är så förvirrad....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: