2010-10-28
 22:20:11

Lax ala Bea =)

Har kommit hem för en stund sen och börjat laga mat, blir laxpasta ala Bea =) Får se om den är ätbar med tanke på mina mtkunskaper!

Är så kluven när de gäller jobb! Vill jag fortsätta som frisör, ska jag bli någe helt annat eller ska jag gå i skola?? De går som i kurvor hela tiden då ena stunden jag har den där frisörglöden tills andra dagar då jagbara funderar på va fan jag gör där!

Imorse var de upp i gryningen för att träffa underbara Emma Nilsson. De vart en springtur i ösregn till bybanan och sen satte vi oss på ett mysigt fik precis vid tågbanan. Mycke prat vart de om våra huvudämnen vilket är relationer, sverige, åka utomlands, unna oss själva grejer! Jag är glad att jag har min bästa vän, Hon betyder s mycket för mig att de går inte ens och beskriva så därför gör de så ont och se henne må så dåligt! Jag verkligen vill bara skaka (väldigt,väldigt,väldigt mildt sagt) om Han-Den-Där och bara fråga va fan han håller på med, om han inser vilken underbar person hon är! Jävla man! jag är så arg!!!!!

I maj så planeras de en lite tripp tillsammans med Emma, Elin och Linda =) Wiiie!!! Sistgång så va vi i Barcelona men de är faktiskt snart två år sendan! tiden går sjukt fort! Vi kom fram till idag att de är 4 år sedan vi va på våran helt oförglömliga resa till Sunny Beach, Bulgarien! 

SWka se ifall min mat går att äta så ska jag sen fixa med bloggen, ska försöka mig på en ny design och försöka på nytt med  mina bilder, bloggen blir så mycket roligare med bilder!



Jag och min BigSize Pinapple =)

Snakkes! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: