2010-09-16
 00:26:08

Lugn dag på jobbet+ingen godnatt puss+pms= MIG

Har vart en lugn dag på jobb, alldelles för lugn. Vet inte vart alla har tagit vägen!? HALLÅ kom och klipp er förbövelen!

Blir så sjukt irreterad på mig själv, att jag alltid ska va så hatisk mot mig själv, trycker ner mig själv totalt i botten. De kommer in en kund och jag tänker på en gång att NEEEEJ jag kan inte klippa honom, de kommer inte att bli bra, stripa håret??!! NEEEEJ dom kommer säkert bli gula!! GAAAAH varför fick just jag den kunden! Så går tanke gången i mitt huvud när jag får vissa kunder men jag kan klippa, jag kan stripa ett hår. Han gick därifrån idag jätte nöjd med sitt hår! Så varför i helvete ska jag hålla på och trycka ner mig själv sådär?

Är ett riktigt pms monster ikväll, helt plötsligt slog de till och pga de har Karln vänt sig om för att sova utan ett endaste godnatt och inte röken av en godnattpuss!


Emma

Kvinna!! Varför svarar du inte på mitt sms?? Kyyyssss Love ya <3



PUBLICERAT: 2010-09-16, 01:50:06 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: