2010-09-08
 22:39:14

Första dagen på jobb



Min chef ringde mig i morse och undra om jag hade lust att komma och jobba i några timmar då några andra va sjuka. Javisst säger jag och börjar göra mig iordning. De sjuka är att jag hade legat klarvaken sedan 9 tiden på morgon och efter de att jag hade gjort mig iordning så bara pang! Vart galet trött orka inte ens va nervös. Har av någon konstig anledning börja vakna tidigt på morgonen, vid 8-9 tiden så är jag vaken och ja de är tidigt för en som lätt annars kan sova till 13-14 på dagarna.

Ja tillbaka till jobbet =) De va jätte kul att f börja klippa igen, hade bara 4 kunder idag så de va väldigt skönt att få börja lite sakta så man lär sig produkter, kassa, hur allt fungerar runt omkring =) Börjar få lite haj på hur kassan fungerar och jag tror att jag kommer att trivas som fisken i vattnet.

Ska bli spännande och se resultatet av Daniels luftmadrass-lagning, ja fick satränga order om att jag inte fick lägga mig i sängen så här sitter jag nu på en pinnstol och har träsmak i a*slet helt enkelt =)
Men lika glad är jag för de =D

Tillbaka på fredag morgon till rosendal och fixa de sista, våran hyresvärd ville tydligen att vi också skulle tvätta väggarna!? I said what!!!? jepp Norrmän är ju lite knepiga =D haha, nä inte alla men de finns en del jävla stjärnor

Om en timme ska jag åka in till sentrum och möta upp baby på hans jobb... wohoo nått att göra =)
Nä har ju faktiskt plockat lite i köket,hallen och ja de va allt jag klara av att göra utan möbler =)

Överallt tycks jag höra detta eviga tjat om julen!?! Hallå, vi är inte ens i mitten av september och folk börjar redan planera! De fick ju mig och tänka såklart. Vill ju fira jul hemma men eftersom jag jobbar på ett köpcenter så måste salongen ha öppet lika länge som centret och eftersom jag är så pass ny på jobbet så är de inte de första jag vill att be om ledigt! Och Danel kanske måste jobba så de känns inte heller så kul om jag fick ledigt och jag åker till sverige och inte han. Tänker inte lämna honom ensam på julafton oavsett om han jobbar på kvällen! Hade ju vart mysigt ifall familjen hade kommit hit och firat julk men de kan jag ju söga på en gång att de kommer ju aldrig hända! Kluven! vill ju inte missa Freijas första jul =( ja där fick ni av mina jultankar en varm kväll i september!

På söndag är de ingen vanlig dag utan då är de min bästaste Emmas födelsedag. undra vad man ska köpa till henne då?????

Nä nu ska jag ta på mig lite kläder och snart bege mig till sentrum =)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: