2010-09-26
 11:11:41

Emma kommer idag =)

Jeeej idag är de äntligen söndag vilket innebär att i detta ögonblick sitter min underbara klant i en bil mot bergen! Wohooooo!
Längtar tills vi ska gå och äta sushi, prata massa!

Va på jubileums grej igår. De va helt okej, kul att komma ut och få träffa lite folk. Röda mattan, vimmelfotograf, filmad när man gick längst roda mattan, hela packet var med :) Vid två tiden så gick vi vidare ner mot byn ch caroline och hennes karl och jag gick in på contra som va smäckfullt! Men de va inget mot hur bybanan va dom som skulle på lite längre fram va tvungen och trycka sig in!

Måste köpa en ny telefon och funderar på en xperia mini Black. men de värtsa är att om jag väljer de ambonemanget så kommer de kosta mig 5 kr i minuten att ringa hem till sverige'1 och de är ju lite surt kan jag ju säga!

Nä upp nu och fixa lite innan jag beger mig imot byn!

So long!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: