2010-10-09
 18:19:47

svart



Mår inte alls ba just nu! Kan inte sluta gråta och jag känner bara hur jag sjunker längre och längre ner i min lilla svarta grop. Vet inte vad de beror på men får helt plötsligt gråtattacker och kan verkligen inte sluta... Vill just nu bara dra täcket över huvudet och försvinna i ett år eller två!

Tycker allt är stressande och jag stressar upp mig själv hela tiden med mina tankar. Va ska jag göra om ett år? jag vill resa! vart? jag vill gå min utbildnign? när, Inga pengar på kontot! priserna höjs och jag vill gå den nu och inte om två-tre år... Jag har inga pengar utan lever på daniel vilket jag hatar! Vill inte använda hans pengar! längtar tills 15 november då jag för första gången kan känna på länge att jag har fåt ordning på mina pengar igen.

Igår så fick jag en liten dröm som jag har haft länge krossad och kastad i ansiktet, precis så kännes de. Jag vet att du inte menade så men om jag vill gå en barutbildning så betyder inte de att jag absolut ska jobba som de utan jag vill göra de för själva upplevelsens skull. Att jag väljer och lägga 15 000 på de så är de mitt val. Jag vill inte sitta sen gammal och skrynklig och ångra att jag aldrig gjorde de!

Psykiska symptom för depression

  • kontinuerlig nedstämdhet
  • låg självkänsla
  • gråtmildhet
  • skuldkänslor
  • intolerans gentemot andra
  • dålig motivation
  • bristande intresse
  • glädjelöshet
  • irritabilitet
  • hopplöshet
  • hjälplöshet

Fysiska symptom

  • långsamma rörelser
  • sömnstörningar
  • långsamt tal
  • förändrad aptit(vanligtvis minskad men ibland ökad)
  • viktförändring (vanligtvis minskad men ibland ökad)
  • värk och smärta
  • brist på energi

    Nä nu va de slut på de här uppmuntrande inlägget! Ha en fin helg!

    P&K


Anna

men hallå? kom hem nu!<3



PUBLICERAT: 2010-10-10, 11:19:59 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: