2010-10-12
 20:31:04

före bilden


Sitter hemma och sliter mitt hår! Blir galen på alla motgångare hela tiden! När är de nog? När ska jag få ite tur igen?

Fick veta idag när vi ringde till ika att vi fått avslag på kortet. Ringde upp dom och frågade massa saker men allt ja fråga fick jag bara nej till! Bajs! Så de ända jag kan gör är att hoppas på att banken vill ge mig ett litet lån. Men de är ju svårt när man inte är norsk medborgare. Men tycker de är konstigt att jag kan få abonemang och köpa mobil men inte tt kredit kort! Kredit som kredit tycker man!

Så nu är jag på vippen till att ta ett smslån! Vet att de är jävligt dumt men jag måste få ett hem, och de är snart!

Till min matblogg:
Frukost: Äpple och ett glas vatten
Lunch: Avokado och tre mandariner
Middag: Gårdagens sallad och lite blomkål att tugga på i min bitterhet

De går faktiskt rätt så bra med dieten. Är inte så fruktansvärt sugen på onyttigheter som jag trodde att jag skulle vara men är lite små hungrig hela tiden och en saftig biff med potatisgratäng och massa bea och rödvinsås skulle ju inte sitta fel! Eller lite sushi men de är ju 100 kalorier i en bit så de är inte så nyttigt de inte!


En tragisk men sann bild på hur jag ser i dags läget och jag hoppas att de är stor skillnad om två månader =)
Är så grymt pepp på att de här ska gå igenom så här kommer de inte fuskas ocg gör jag de så kommer de stå här i bloggen!


emma

nejnejnejnej NEJ bea!!! Vad du är görsätt dig inte i skiten med ett sms lån gumman, jag låter dig inte göra det!!! <3



PUBLICERAT: 2010-10-12, 20:35:39 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com
Anna

Håller med Emma.Det är sjukt höga räntor. Det är inte värt de!!



Go Bea!! Håller tummarna för dej-.. Ingenting är omöjligt !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: