2010-10-03
 13:52:07

Sjokolade muffin

Är grymt sugen på Daniels sjokolande muffin som står på hyllan i köket men den får jag inte äta! Är mer eller mindre satt på diet då min kära man kallar mig nuförtiden rund och go!

Så medans han frossar i godis, glass och onyttigmat så sitter jag här med mina kålbitar, gurka och rågbröd! Nä så illa är de inte men försöker iaf byta ut saker vi äter till lite nyttigare saker! Så vi får se mitt mål är att klara mig till nyårsafton!

Tänk så bra allt kommer smaka om jag håller mig borta ifrån de tills nyårsafton... 13 veckor de borde jag väl klara!?

Grattis till min syster Josephine som har gått och blivit flickvän :) all lycka till dej sis <3

Får se nu ifall mina systrar kommer upp till nyår... Ska jag va ärlig så vet jag faktiskt inte om dom kommer. Som de ser ut nu, dom har inte ens bkat biljetter och priserna blir skyhöga och de finns knappt några kvar om dom intre bokar snart!

Och ett grattis till pappa också du vet varför! Längesen du va såhär glad =) Och de gör mig glad <3



P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: