2010-10-20
 23:15:35

Natta!


mätt i magen och ligger utslagen på sängen, blev kyckling och potatis idag, lugn de va inte mycke poteter inte utan bara några få bitar.

Har gjort mina små ändringar i dieten och de känns bra, tror inte att de är bra att gå hungrig hela tiden utan jag tror på de där med måttliga mängder!

Till frukost: Rågbröd med ost
Lunch: Avokado och keso
Middag: Kyckling m potatis och sallad

gjorde även iordning min lunch till imorn och jag nästan längtar tills jag får äta den, lax med massa grönsaker och en egen gjord kall sås! Mummas =)

Ska ut och ta en nattcigg sen blir de sängen för min del!

ni ska veta att de står en godispåse breve mig i sängen men har jag ätit någon? Nej! Tänker jag göra de? Nej!!
P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: