2010-10-12
 22:21:26

Morötter

Sitter i min Onepiece och mumsar på rivna morötter! vet att de inte är sallad men bättre de än att trycka i sig något annat! För just nu så är jag hungrig och då ska man äta!

Prata nyss med min gode vän Emma och der är ju alltid lika trevligt de! Hon är en tönt som inte ringde imorse när hon va i bergen men vi får ses när hon är påväg tillbaka till Gol =)

Glömde bort och säga att vi fick vår första inflyttnings present igår. Mackan kom med min favorit blomma, en orkideé eller hur de stavas. Så nu står den fint i köksfönstret =)

Ska kolla på barskolan om en halvtimme så blir nog en cigg först och sen blåsa upp sängen! Usch vilket liv men de finns alltid dom som har de värre!

Prata med Annie förrut om organdonation!? Ja vi pratar om väldigt viktiga saker min syster och ja =) Vi prata om ifall vi skulle donera eller inte. De är en svår fråga tycker jag. Jag vill inte donera mina organ. Jag tycker att de är en obehaglig känsa av att veta att någon kan gå runt med mina organ! Svårt och förklara men blir irreterad på dom som säger att de är egoistiskt och inte donera men varför? Ja visst jag kan kanske rädda ett liv men tanken på att bli uppslicad får mig att rysa. Men såklart skulle någon av mina nära och kära behöva en njure eller nått så absolut skulle jag slänga över den... Kanske inte är "vuxen" nog til att ta ställning till de men just nu är de min åsikt!

Hittade lite gamla bilder på kameran sen jag va hemma när freijfis var liten baby

Så liten pluttis är här <3

Mina fiina nails som Anna gjorde



P&K


Helena

Ja, det är lite konstigt med organdonationer, att tänka sig att någon får en bit av sig själv. Men, jag tycker nog att om man inte är beredd att donera - så ska man heller inte ha rätt att få en donation innan de som sagt ja... om man skulle behöva en.



Därför har jag sagt ja faktiskt. Tänk om du själv behöver hjälp en dag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: