2010-10-09
 00:15:58

Ledig helg

Min första lediga helg sen jag börja på Fatale, och jag är redan uttråkad! Vad ska jag nu göra i två hela långa dagar? Daniel jobbar och ja jag känner ju liksom inte så många fler. Stunder som dom här så undrar jag om jag valde rätt att flytta till bergen. De är svårt att hitta nya vänner, få kontakt med andra människor. Vart ska man hitta dom?

Just nu så sitter Emma hemma hos Tina och dricker vin och har en almänt fin fredagskväll. Jag själv har tryckt i mig ostbågar och har nu ångest för att jag åt dom och har suttit på den här jävla luftmadrasen i 6 timmar!Så ja som ni förstår så skulle jag så gärna ha varit i gol just nu hos mina finaste vänner.

Jag får väl bara försöka vänta och se och hoppas att de blir bättre. Ikea kortet har inte heller kommit än så vi tror tyvärr att de har kommit till rosendal fast båda har adressändrat. Så de suger ganska hårt för nu har jag verkligen sett fram emot att få åka till ikea och handla säng och soffa. Se ifall jag kan ringa dom imorn och se vart dom har sent kortet och kanske kan posten i rosendal skicka de hit!? tror ni de går?

Ny utmaning har man tagit åt sig och de ska bli spännande och se ifall jag klara de. De är Emma och jag som ska börja på en diet som en på Emmas jobb håller på med. Den verkar lite jobbig men när jag fick höra att han hade gått ner 15 kg på två månader så bara måste jag pröva de och innebär de att jag bara ska äta frukt och grönt i två månader så ska jag bli en kanin och ge attan i allt annat. Nä men de är en slags intevall diet då man i 4 dagar bara ska äta sallad och frukt. 1 gång i timmen ska man äta en grej och så klart frukost, lunch, middag och sen när dom 4 dagarna har gått så ska man i tre dagar äta grönsaker och kött (kyckling,fisk)... Så de ska bli ytterst spännande och få testa den här dieten. De hade ju inte vart fel och loosa 15 kg till jul =)

I veckan som kommer så får vi fin besök av Mackan, han ska på någon kurs här i Bergen och ska "chilla" som han uttrycker sig här hos me & Däjniäl

Ska väl kolla klart på CSI NY

Fick precis sms av Daniel och han är klar på jobb men skulle ut med några vänner... Så här sitter jag ensam igen!

Har jag verkligen gjort rätt val??


emma

Meeeeen varför frågade han inte om du skulle med då?! Vilken tönt!! Vi saknar dig en massa gumman, ta och sätt dig på första bästa tåg och kom hit då!! :D Piussss



PUBLICERAT: 2010-10-09, 13:12:46 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: