2010-10-05
 21:59:09

Gråter som ett litet barn

Kommer på mig själv att jag har blivit väldig känslig på senaste tiden. Humöret kan gå från att va glad till att jag blir en riktig bitterfitta för att sen sitta inlåst på toaletten och bara vill gråta i en evighet...

Allt går bara emot just nu, har inga pengar på kontot och massa höga räkningar och betala så de går inte riktigt ihop sig just nu och de känns surt att hela min lön jag får om 10 dagar kommer gå till just de räkningar och hyran... Har inte råd till cigg och just nu skulle jag kunna göra vadsomhelst för att få en!

Väntar fortfarande på de där förbannade Ikea kortet som aldrig tycks komma... Vill ha en riktigt säng, åh gud va jag längtar. Min stakars rygg börjar protestera mot att ligga på luft.

Men nu till något roligt i detta deprimerande inlägg, mina kära systrar har bokat flygbiljett =) Dom kommer den 29 dec och stannar till den 2 jan (= är verkligen så glad att dom komme rhit och firar nyår med mig.

Såklart så har jag inte glömt att skriva GRATTIS JOSEPHINE på 25 årsdagen, halvägs till 50 =P hehe nejdå skojar bara! Hoppas att du har haft en jätte bra dag och att du fått mycket fint!

nu ska jag kolla på bartenderskolan och sen hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig. Är kjempe trött!


P&K


Anna

jeeeej!!!!! Ska bli så kul...om man nu vågar sig på planet. har ju aldrig flygit förut :P



PUBLICERAT: 2010-10-05, 22:13:50 | URL: http://annapedersen.blogg.se/
emma

Kan tvinga dig på planet jag anna ;) Och beafis, vet precis vad du menar... Har samma problem som du med humöret!! Hmm kan det ha något med att vi inte får våran dagliga dos av varandra längre tro?! Puussss



PUBLICERAT: 2010-10-06, 01:48:16 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com
Anna

Bra Emma.. Jag får väl supa mej dyng packad innan :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: