2010-10-27
 00:06:57

Bloggen strejkar =(

Ni får dessvärre inga bilder för bloggen strejkar med uppladdningen, har gjort de nu i flera dagar och jag vet inte vad jag ska göra!? Funderar på om jag kanske ska byta bloggsida!? Blogspot.com eller någe annat... För börjar bli less på att de ena stunden går hur fort som helst och vissa gåner inte funka alls!

Har vart på färgkurs idag men de va sådär, fick se lite nya färgtekniker men tre av sex va bara helfärgningar och de kan jag! men de va väldigt fina färger. Så dom kommer jag använda =)

Vart en hektisk tur till kursen jag trodde nämligen att den låg inne i sentrum men se de gjorde den inte serru. Utan efter att jag och Arina åkte ända vägen till sentrum och snurra runt efter p-plats, små sprang till salongen för att inse att den va stängd. Då är kursen på deras andra salong som ligger på andra sidan Bergen så de va bara att hoppa in i bilen och köra dit!

Ska iväg och titta på en garageplats till bilen imorn, 800 kr i månaden kostar skitbilen mig! Så vet inte vad jag ska göra om jag ska låta den stå på gatan eller ta garageplatsen.... Vill ju inte att bilen blir snodd eller förstörd och blir ännu dyrare at laga! skitbil!

På torsdag blir de att träffa underbara Emma igen på en lite kaffedejt! Blir mys de vettni =)

Imorn är de exakt 9 veckor kvar till Anna och Josephine kommer hit till storstaden och ska spendera nyårshelgen här! Blir riktig jentehelg de kan jag lova! Kommer bli god middag på Bocca och massa bubbel och tjejgrejer =)

Ska ta och hoppa in i duschen nu sen krypa ner i sängen och vänta på att baby ska komma hem från jobb!


P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: