2010-10-07
 23:53:06

Ägg=dagens middag

Min kära vän Emma har klagat på att de är dåligt med uppdateringar då hon sitter i gol och har tråkigt och vill ha nått att läsa på!
Bild:bartenderskolan.com
Har helt klart bestämmt mig för att gå en bar utbildning i sommar. Blir antingen på Kos eller i Phuket. 4 veckor och 15000 kr fattigare men ett otroligt minne för livet rikare. Så ser jag de som. Så nu ska de sparas ihop och de kommer att gå fort hoppas jag så jag kan boka kursen i April/maj.. Vill åka dit i juli/agusti =P
Emma ska du med?? Hehe =P
Bild:google.no
Bild:google.no
Bild:google.no
Tycker denna bilden är så grymt äcklig! Vem vill ens se ut så? de ser ut som om han har stora bölder hängandes från benen, han har ju till o med större bröst än Heidi Montage! Nasty!

Så nu gäller de och ligga i om man ska bli en beach babe 2011! Skulle väl egentligen blivit de 2007 men har bara skjutit lite på de, men nu serrni är de dags. Lön nästa fredags och då ska de betalas räkningar för ungefär 7000kr betals, hur kul känns de då? men jag ska banne mig köpa ett gymkort!!!!!!! Men vet inte om jag ska börja träna på Sats eller sprek og blid...

Vart på jobb hela dagen lång och de har gått väldigt bra. O herregud de måste jag berätta också, för första gången på säkert två år så har jag bara rökt två cigg på en hel dag och då tog jag första kl 20.00 och den sista 21.30. kan detta betyda att jag kanske ska sluta nu när jag inte har råd med cigg och inte kan röka!?

Nu ska jag äta ett ägg som middag! mums*

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: