2010-03-09
 23:18:53

Våår <3

Åh va allt känns så mycket lättare så fort solen tittar fram, de är plus grader och de droppar från taken. De är verkligen  vår de :) Men som jag säger så ska man inte vara så säker, vädret här i hallingdal ska helt plötslig få ryck. Ja lovar att jag kommer vakna en morgon och de ligger 3 dm äcklig snö på marken. Men de är bara att njuta av våren nu!

Har jobbat hela långa dagen idag, har vart en riktigt bra dag på jobb. Fastän jag inte har haft så många kunder så har dagen gått så fort. Har mest plockat med produkter idag, möblerat om i hyllorna och torka damm :) Men de är sånt som ska göras också och ibland kan de va skönt och bara gå och lalla runt bland produkterna!

Hade en kund i måndags som berätta att hon skulle till Pers och ta några spa behandligar och gud va avundsjuk jag blev. Så nu när jag har fri i helgen så ska jag Nu-är-de-dags-att-bli-snygg-till-våren helg. Så ska gå och sola lite på fredag efter jobbet. Köpa med mig någon god mat hem (räkor... mums*) och bara sitta i myskläder. På lördagen vet jag inte vad jag ska göra, samma på söndag men på måndag... DamDamDam ska jag och Sambo och superTina ner till Pers och ta chokladbehandling i 50 minuter sen bort till tropican och relax avdelningen, kanske ta ett glas vin och sitta och bubbla lite i poolen :) Sen blir de nog att gå och sola en stund! De är en rikigt mys helg de <3

Och nu är de inte många dagar kvar tills Älsklingen kommer hit, närmare sagt 9 dagar :) Ja jag vet att jag är skittöntig som räknar ner men de struntar jag i för jag längtar så mycket och de känns lite lättare när jag kan räkna ner.

Imorron är de onsdag och två riktigt bra saker händer... Nej tre saker.
* Emma kommer hem. Som jag har saknat min Sambo :)
* Emma kommer hem med mina uggs :D Jeeej nya skor <3
* Jag får lön! Tror jag ska unna mig ett par nya skor eller en ny tröja. Ska ju egentligen spara pengar tills i vår och riktigt shoppa loss men kan nog inte hålla mig ;P

Nä nu ska jag ta den sista disken och plocka undan de sista innan jag ska laga mat och sen börja fixa lite med mitt rum, ser för jävligt ut!!!! Ser inte mitt golv för de är täckt med kläder och väskor. Har fått gjort små gångar mellan klädhögarna så jag kommer fram till min säng och garderob! Måste bli lite mer ordning och reda på mig och Daniel ska kunna bo med mig ;)

P&K

Dagens låt -
Justin Biebel - One Time
Han är bara så söt så man vill bara äta upp honom, han har så söt röst också :)
Blir så glad och känner mig helt nyförälskad när jag lyssnar på den, vet inte om de är låten eller om de är vårkänslor <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: