2010-03-29
 23:33:18

Tråkig måndag

Har vart en sväng i sentrum idag och fixat de sisa med banken så nu sitter mina miljoner säkert på kontot =)

Har inte gjort så mycket idag, har vart så sjukt tråkigt väder idag så har inte haft lust att göra nått. Har mest gått runt i min mysdress hela dagen lång och bara lullat! Den här veckan blir en soft veckan
Måndag: Fri Tisdag: jobb Onsdag: Jobb Torsdag: Fri Fredag: Fri Lördag: Jobb Söndag: Fri Måndag: Fri

Softisch vecka eller vad =)

Annars så händer de för de mesta väldigt väldigt lite som vanligt här på Gol, går mest bara runt och tänker på flytten. Tiden går så sakta så sakta men när väl Emmas pappa har varit här så ska vi ju börja packa så då känns de ju iallafall som man är på väg...!

Har de sötsuget just nuså jag inte vet vart jag ska ta vägen så sitter och pimplar te som bara den!

Nä har inte så myket mer att skriva! Fyller 22 på torsdag så glöm inte att skicka upp massa pressenter till mig!

 

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: