2010-03-17
 00:56:16

Tisdag

Sitter hemma och väntar otåligt på att Daniel ska komma hit. Men de är några timmar kvar inne han kommer! Men ska verkligen bli så skönt att få träffa honom igen. 46 dagar kvar kom jag fram till förrut idag och de är verklgen snart de :)

Imorrn ska jag motvilligt tillbaka till legekontoret och ta bort stygnen samt hämta ut recept på på p-piller... Ska bli spännande och se hur de går med mitt dåliga minne och p-piller..! Näe de ska nog gå fin fint :)

Igår va de spa för hela slanten. och guud va skönt de va :) satt två timmar på relax-avdelnigen innan jag fick komma in på behandlig, Emma och Tina va före, så jag kåg i sköna stolar/sängar och häll på att somna. Efter massagen så bubbla vi lite och sen så gick vi och tog sol. När vi kom hem så vart de att fort slänga ihop lite mat och sen så dog vi på soffan :) Helt underbar dag om jag får säga mitt...

Nä nu ska jag fortsätta att vänta otåligt på att pojkvän ska komma hit <3

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: