2010-03-14
 23:49:48

Spa, spa, spa

Åg vad jag längtar tills imorron :) Kl 12.00 så hittar ni mig, Emma och Tina på Pers spa-avdelning. Hela dagen ska vi verkligen bara ta de lugnt, flickorna ska ta chokladinpackning och jag ska ta en Anit-stress massage. Hur skönt låter inte de då? Efter våra behandligar  så blir de att bada lite bubbelbad och bara ha Emma-Tina-Bea tid :)
Känner att jag verkligen är värd detta, har jobbat massa, samma med Emma... plus att jag har spänderat två dagar med att storstäda lägenheten så snart så skiner de verkligen om den :)

Ska ner en snabbis på banken imorrn också, funderar på att byta bank. Sparebank 1 är tydligen inte så bra. Emma har väntat tre veckor på sitt visa kort som aldrig kommer eftersom dom fuckar med beställnignen. Så Sprebank1 eller DnB Nor ????

Måste ner och ta kort också till nya visa kortet, hatar att ta kort på mig själv!

Prata med Anna, jossan och mamma förut dom hade högtalare på och jisses vad dom babbla, hörde knappt ett ord av de dom sa, bara att Anna hade haft ett nära-döden möte med en istapp. Men de är i sånna stunder jag saknar min familj jättemycket.... Saknar mina pratstunder med pappsen och ligga i soffan och krama om min lillebror.

Få se ifall de blir att åka till London i september och gå en bartender utbildning i 4 veckor med Klant! Skulle verkligen va jätte kul och lära sig något nytt man verkligen kan ha användning för. De finns ju hur mycket barer som helst i vida världen som alltid behöver extra personal :)

Har som sagt städat hela dagen, har fått tvätta nästan all min tvätt, o gud om de känns skönt!  Men eftersom våran tvättmaskin är så liten så tar de väldigt lång tid att bli av med all tvätt!Men ska försöka att inte samla på mig så mycket emd tabke på att de bara är 6 veckor kvar tills flytten med stort F :) Längtar så mycket!

Nä nu blir de en kopp te till, kolla lite mer på teven sen ska jag krypa ner i en renbäddag säng (luftmadrass)


P&K

Lägger upp lite bilder från brudtimmen jag hade i somars, fick bilderna för en stund sen! Grymt kul dag de va, skitnervös i början men åhh vad jag älskar mitt jobb :)












helena

Vilka fina bilder det var! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: