2010-03-10
 21:27:47

Sambo är hemma igen :)

Sådär nu är allt tillbaka till de normala. Sambo är hemma, vi sitter på samma gamla gamla ställen i soffan (Jag har den största delen, hahaha) med datorn framför näsan och vi hummar åt varann :) Tycker om när min sambo är hemma :)

Något jag inte belv så glad över är att Sambo har köpt som fina skorna, speciellt ett par pumps med spets och metalicrosa inuti :( Då kände jag lite avund kan jag säga men fick ju mina uggs då :) Så dom ska jag lalla runt med kan jag lova!

Snart ska jag bänka mig framför teven med näsan tryckt mot rutan och se på Paradise hotel <3 egentligen är de ju inte bra men jag älskar de  iaf. Får mig att tänka tillbaka på sommaren 08. Jag, Emma och Vera var helt besatta av de. Om någon jobbade kväll så skicka vi sms uppdateringar. Finalen, de va helt galet vi satt och skrek och va som galna :)

ojoj nu börjar de... hörs

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: