2010-03-26
 21:42:52

Mys fredag.. Men nått fattas

HELG :) Gud va skönt med helg hörrni! Fredagar har en speciell känsla. Även om jag jobbar lördagar så är fredagen ändå speciell på nått sätt.

Har vart fullt kör på jobbet idag. Hade en mega behandling på 4 timmar men klockan har tickat ifrån mig hela dagen och nu har jag tre dagars ledighet framför mig :) Va och handla dop present till lilla Linnea som ska döpas på söndag. De stora problemet nu är va fan ska jag ha på mig!? Hittade en fin pennkjol men den kosta 800;- och de känns lite väl dyrt för mig.

Har lite tråkigt hör hemma. Emma är i rosendal, Daniel är i rosendal och jag är i Gol... Finn flera fel!

Nä nu ska jag laga mat. Hör och häpna... Ja blir lax till middag idag/kväll =)

Måste bara berätta hur besviken jag vart igår. Jag va på salongen till klockan va 22.30 kommer hem och kommer på att fan jag har ingen mat hemma och jag är sååå hungrig men till min glada förvånad ser jag att jag har ett stort äpple ligger i kylen och kom på att jag va så sjukt sugen på äpple. Och jag ville verkligen ha äpple (ja de fick bli/skulle bli min middag) Men när jag biter i de så känner jag den äckliga smaken av ruttet! Vart så besviken och förbannad... Så fick ta mig ett glas vatten och gå och lägga mig hungrig! Så har i princip inte ätit nått sen typ nu! Har kommit in i en period då jag inte kan äta. Är inte hungrig längre. sen i onsdags har jag ätit
* 1 sallad
* 1 banan
* 2 youghurt
* 10 koppar kaffe

Är väldigt lite mat på tre dagar!

Nä nu väntar laxen sen ska jag krypa ner i soffan och kolla på film med mig själv <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: