2010-03-18
 21:46:28

I don't feel like dancing

Älskling sitter och tittar på fotboll och jag, ja vad gör jag!? Ingenting :) Sport är inte riktigt min grej =)

Har jobbat litegrann idag med, gårsomvanligt bara bra. Har fått många klagomål på att jag ska sluta och de är faktiskt kul att kunderna vill ha mig där. Nu är de inte alls lång tid kvar. Snart är mars slut och då är de bara en månad kvar. De är mycket blandade känslor med flytten. Såklart så längtar jag tills flytten och tykcer de ska bli så skönt att kunna få träffa Daniel så mycket som jag vill. Slippa all den här pendlinen mellan oss. Men de ska bli lite tråkigt att lämna jobbet och allt, man har ändå skaffat sig en vardag här. Mest av allt så kommer de bli tråkigast att lämna Tina och barnen. Kommer sakna dom massa! Så efter de att Foppa och emmas pappa har vart här så börjas de packas här på Golbergsgutu!

Va och tog bort stygnen igår också, fick såklart samma jävla turnuslege som sist. Kommer in och säger att jag vill ta bort mina stygn och ha ett recept på p-piller.
- Ja vilka p-piller ska du ha då?
-Öhh... p-piller!
-Ja men vilken sort?
-Öhh... vanliga!?
-Har du använde de förrut?
-nä de har jag inte gjort serru!
-Nä vilken sort är de du har användt då? Kommer du ihåg namnet på dom?
-Men ja har ju aldrig användt p-piller förrut så nej jag kan inget namn...
-Nehe så du kommer inte ihåg vad dom heter?
-Men för i helvete jag har ju ALDRIG användt p-piller förrut....! Är du helt jävla borta? Sov du dig igenom läkarskolan!?!?! (Tänkte jag för mig själv) Men sa nej åter igen
-Nähä du har aldrig användt de förrut, jaha de förstod inte jag! höhöhö

Efter att han har ringt ett samtal, försökt hitta någon att fråga och läst igenom information om p-piller på internet så fick jag mitt recept... Så nu är äntligen styngen borta och jag har ett fint klumpigt ärr i armen =)

Tror katten är sjuk. Från att ha varit sitt cp-iga jag till att bara sova, sova, sova... Hon brukar alltid skrutta runt och leka och bita i saker, men inte ens när jag kastar hennes favorit studsboll så reagerar hon inte. Plus att hennes tassar och nos är jätte kalla!? Så är lite orolig för henne <3

P&K


LindaRåsberg

vadå inte gilla sport? jag kommer allt ihåg när du var fotbollsfantast, B...;)



PUBLICERAT: 2010-03-21, 12:20:54 | URL: http://lindarasberg.blogspot.com
Bea

Hahah linda de va längesen de =) Sen fick man körkort och bil o då kom latsidan fram o den lilla kondition jag hade är djupt gömmd i mig =)



PUBLICERAT: 2010-03-22, 01:50:58 | URL: http://beatricepedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: