2010-03-03
 00:02:11

Äckligt stark saft

Dagens I-lands problem! Saften är för stark, och jag orkar verkligen inte gå och hälla i mer vatten i tillbringaren. De jobbiga är att den är sådär äckligt stark så de går inte att dricka den för då blir jag bara mer törstig... Ja vilka problem man kan ha en tisdag som denna :P

Har legat sjuk därav dålig uppdatering! Har vart halvt döende med feber, hosta och täppt näsa :( Men nu är jag på bättringsvägen men nu så har Emma blitt sjuk så nu inväntar jag på att den ska komma tillbaka! ond cirkel de där!

Satt och kollade på resor förrut med Emma. Vi satt och drömde oss bort till Thailand, vita stränder, paraplydrinkar och fina solnedgångar :) Emma och jag ska ligga o sola och killarna ska passa upp på oss :P Hur bra låter inte de då :P

Vill hem till Sverige, Emma åker imorrn. Har hört rykten om att lille Freija skrattar nu <3 måste få komma hem igen till lill tjejen!

Näe nu blir de ett avsnitt av king of queens, en nattcigg och sen sooova!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: