2010-03-04
 01:45:15

8 veckor kvar

Tiden går så fort men ändå så sakta... De är 8 veckor kvar tills jag flyttar, 8 långa men ändå så korta!

Men jag längtar verkligen tills att få åka iväg nu. Denna eviga väntan gör mig galen. Måste börja rensa upp bland mina saker också (kläder och skor) o se vad jag ska ha med mig och inte! Ja har lovat Anna att hon är den första som ska få titta på kläderna jag inte ska ha kvar :P Men de är nästan färgfläckar på alla så de är inte mycket att samla på!

Emma lämnar mig snart och åker hem... Vill också åka hem! Vill hem till Kattne och bara få va hemma i lugn och ro. De är så tråkigt att vi aldrig åker hem tillsammans, vi får aldrig göra våra galna utekvällar och de sakanr jag massa! Blir ju inte så mycket festande här på Gol och jag saknar dej... På tal om sakna, jag vill ha vår...! Jag vill kunna använda alla mina fina vårskor, handla alla fina vårkläder!

Ska gå och sova litegrann nu! Upp och jobba imorrn :)

P&K


Anna

Njut av tiden som är kvar nu i Gol. Du kommer sakna det. Allt som ditt liv består av nu. Det vet jag av egen erfarenhet. Jag vet att rosendal lockar väldigt mkt. Men som sagt njut av tiden som är kvar istället för att vilja få den gjord :)<333



PUBLICERAT: 2010-03-05, 16:39:56 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: