2010-06-10
 20:46:24

Jag har internet!!!!

Dagen är räddad, mitt liv är räddat. Hur klara man sig utan internet när man va yngre, de va liksom aldrig någe problem om de inte fanns dator eller internet, herregud jag menar jag hade varken dator när jag bode på fredsgatan och på bievägen men jag klara mig fint!

Okej nog tjatat om de. Har vart så sjukt fint väder här i Rosornas dal. igår efter jobb så mötte jag upp älskling, Emma, Rickard och Henning på baroniet där vi satt och njöt av sol och värme, gick sedan vidare till Gjesten och tog två öl och återigen njöt av solen och värmen. Alex och Jimmy kom och gjorde oss sällskap en stund. De va mycke skratt som vanligt när alla vi är samlade :)

Drog hem till oss och fortsatte och dricka lite och prata lite. Mackan, Anders och Martin kom också och jag kan lova att de skrattas en hel del när mackan börjar. Han är heeelt galen, på ett bra sätt förstås :) Förstår inte var han får allt ifrån men jävligt rolig är han!

Ska jobba lite på hotellet imorrn, inte exakt så hade jag tänkt spendera min fredags kväll men de är bara att bita i de sura och på med fejk leendet och va där i några timmar.

Sitter och funderar lite på va man ska göra i höst?? Daniel är sugen på stavanger och varför inte!??

Ska plocka av bordet nu sen ska jag knaska på lite nötter och melon... Mums*


P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: