2010-02-12
 01:36:36

Uscha Buscha

Ojoj va trötter man kan vara! Har jobbat långpass nu tre dagar i rad o idag kändes de verkligen i min rygg och mina axlar att jag var sliten! Har gått och spänt axlarna idag så har haft jätte ont i huvudet :( Men allt har bara gått bra på jobb. En säljare var inne o visade några nya grejer så fick testa en ny
 locktång! Hur bra som helst! Ser ut som en plattång fast plattorna är rundade och resultatet vart kanon bra! Såg precis likadant ut som om man hade stått och gjort en fönuppbyggnad men tusen gånger enklare :)

Har även sagt upp mig idag på jobbet och igår sa jag upp lägenheten! Så nu är de ingen återvändo! I maj står ja där utan jobb och lägenhet med blicken mot nya spännande äventyr :) Ska bli så mysigt att bo med älskling <3 Får se ifall han vet vad han har gett sig in på :) HAHA...! Sakanr han så mycket de ska blli så skönt att få träffa han mycket mer, få vakan upp vid hans sida varje morgon. Men såklart så är de tugnt att lämna Gol, har ju ändå bott här i snart två år! Två fantastiska år! Vill bara packa med mig Tina och barnen, Salongen o lägenheten men tvärr så går inte de :(

Nä nu beger jag mig vidare!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: