2010-02-03
 19:18:56

Sushi <3

Är hemkommen efter en dag på jobbet, hela dagen har bara gått så fort idag, nu jobbar jag heldag imorron sen halvdag på fredag sen är de Oslo för hela slanten :)

Åker  på fredag eftermiddag till huvudstaden o stannar tills på söndag. En hel helg fullspäckad med frisör, frisör och åter frisör grejer. Jag bara älskalr att gå runt och titta på massa olika produkter, se vad olika leverantörer har att erbjuda, ta liter tester och såklart modevisningen som är <3 man kan inte annat än bara älska de :) Har även fått i uppgift att hitta fram någon bra sminkleverantör som vi kanske ska ta in på salongen, o de känns kul med en sån uppgift. Att dom litar på mitt omdöme så mycket :) Men sen kommer den stora frågan... Va ska jag ha på mig??? vilka skor ska jag ha med mig???  Måste göra mig någolunda iordning inna vi åker till oslo för 19.30 ska vi på en visning som heter mode med mening. Vi kommer ju fram ganska sent så de är skönt att slippa hålla på och stressa med smink och kläder och alla sånna grejer :9

Vart så sjukt sugen på sushi idag så jag ringde min chef som jpbbar i hemsedal och bad henne köpa med lite sushi :9 Så nu ska jag götta mig massor ikväll :)

Va verkligen så sjukt jobbigt att säga hejdå till Daniel i måndags, blir bara svårare och svårare för varje gång! Hade verkligen en sån mysig dag!Som Emma sa, ja va så glad över att få se honom och jag har saknat honom så sjukt mycket men de va 10 gånger svårare ätt säga hejdå till honom! sista 10 minuterna satt jag bara i hans knä och kramade om honom och kände att jag verkligen inte ville släppa taget! ville inte att han skulle åka härifrån utan att veta när jag skulle få träffa honom igen....  Tänker på dej hela tiden min älskling <3

Snart så blir de Sverige också :) Ska försöka hitta en vecka då både jag och Daniel kan, för han vill också följa med och träffa Freija <3 Fick nyss höra henne genom telefonen och hon var inte så nöjd lät de som :) Blir nog en bestämd dam om hon är lik sin mor :D

Nu kommer snart sambo hem, då blir de massa sambomys och sushi sen <3

 

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: