2010-02-20
 23:27:42

Snyft! Min glass är slut!!!

De bästa med att vara sjuk är att man kan trycka i sig massa glass utan att någon kan säga åt dej att -Nej, nu räcker de!
Har tryckt i mig en hel box med glass, yoghurt glass med brownies och karamel, åh de va så gott kan jag säga, men nu är tyvärr den slut :(

Kom hem vid fyra tiden, Astrit var så snäll och körde hem mig, mår inge vidare idag heller. Hostan är tio gånger värre och de känns som om jag bokstavligen ska hosta upp min lungor varje gång! Men ska trotsta hostan och försöka få odning på mitt rum. Fattar inte hur jag lyckas! Har egentligen inte vart hemma så mycket den här månaden. Har princip bara vart hemma och packat om väskan men ändå så har en bomb exploderat där inne!

Vill att Daniel ska va här nu och ta hand om mig! <3

Har sovit nästan konstant från de att jag kom hem, vaknade till liv runt 21-21.30 tiden så får se ifall jag får någon sömn inatt.

Sitter och väntar på att sambo ska komma hem, tvärr så har jag ju lovat henne att kolla på skräkfilm, vilket jag hatar att göra! Men så länge jag slipper vara själv hemma så ska de nog gå :P

Ska försöka lägga upp lite mer bilder snart, ja vet de går inte alltid lika fort här! Men kan ju skylla på att jag inte är riktigt kry än!

Vill ha vår nu! Jag vill verkligen de! Vill flytta till älskling <3

Moster saknar sin Freija jätte mycket <3

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: