2010-02-04
 23:43:52

Snart färdig

Jag är klar med
* Tvätta (Sambo tvätta åt mig, ja vet jag har världens bästa sambo)
*Nästan packat klart (Måste ju fortsatt ha lite grejer imorron bitti)

Jag har kvar
*Diska (Är visst min tur, hur nu de kunde hända?? Ja diska ju nyss :))
*Packa klart de sista
*Fixa med Ipoden
*Städa mitt rum någolunda (inge kul att koma hem till mitt stökiga rum)

Så de är mer saker på att-göra-listan än de är på klar-listan! Men konstig nog så kommer jag ingen vart :P
Men de ska bli så sjukt kul att åka till oslo! Chefen skicka sms imorse och sa att biljetterna till Årets frisör och de där var fixat så nu är de full pakke med visningar, mässa o mycket mer spännande! Kommer ta massa bilder som jag får lägga upp på bloggen sen :)

Efter jobbet så skulle jag bara titta lite i butiker bara för tittandes skull. Dumt gjort, dumt gjort!!! Va inne på Cubus och där var de halva priset på halva priset så hittade ju massa fint, men på något sätt blir de som är billigt tillslut lite dyrt... Man plockar på sig massa saker och tänker men de är ju så billigt så de kommer ju inte kosta så mycket men när kassan visar 1000,- så va de inte så billigt längre och man tänker faaaan jag skulle ju inte handla! Men man blir ju kär i kläderna vid första ögonkastet och kan ju inte lägga ifrån sig nått! Så de är bara med ett leende dra kortet och va 1000,- fattigare! Varför ska jag egentligen handla när jag drar till Oslo imorron där de finns betydligt mer butiker och större utval!? Jo svaret är enkelt ... Den känslan när man får påsen i handen går inte att beskriva, jag mår så bra när jag får handla, ju fler påsar jag har i handen desso mer gladre är jag, tillslut svävar jag fram på små rosa lyckomoln... Kalla mig vad ni vill men shoppa är de bästa jag vet! Men är sjukt nöjd med mitt köp idag, får lägga ut bilder när min kamera är färdigladdad! Iallafall för 951,- Fick jag
*En rosa randig skjort
*En jätte fin sommartunika
*En cardigan
*5 armband
*3 b:har
Har även köpt den nya mascaran som vibrerar så ska testa den nu och se om de är nått :)

Hade hittat ett par jättefina lila pumps för några veckor sen men idag när jag tänkte köpa dom var dom såklart slut!!! Var såå ledsen i ögat :( Fanns likadana i svart men alla mina högklackade skor är just svart och dom lila va bara Grrrr...  Men kan ju alltid kolla i helgen om jag hittar nått :)

Stackars Daniel som måste dras med mig och mina skor :) Saknar min älskling jätte mycket! <333

Nä nu ska jag ta tag i att-göra-listan samtidigt som jag ska kolla på film med Sambo, tur att man kan ha många bollar i luften:P

Gokväll Sverige/norge

P&K


Anna

Nej, nu får du och Daniel komma hit och titta på bebis och träffa oss. Hoppas du får det bra i Oslo <3



PUBLICERAT: 2010-02-06, 20:03:17 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: