2010-02-18
 18:24:57

Nu är jag tillbaka!

Sånja ursäkta för dålig uppdatering, men har vart full fart alla dagarna som jag var hemma. Har ju knappt vart ute på facebook som jag alltid kollar minst 10 gånger om dagen så då kan ni förstå att jag har haft fullt upp!

Freija, mosters underbara lilla prinsessa! Tycker att dom flesta bebisar är söta men när jag fick se Freija så smälte hjärtat på en gång och de va kärlek vid första ögonkastet :) De går int att förklara den känslan att bli moster, sen är så stor... Men har myst massa med lilla tjejen och hon är så snäll, skriker inte, sover jättemycketo ja hon är bara den finaste! De va inte de lättaste att köra barnvagn kan ja säga :P Nästan så att man borde ta körlektioner med den, skulle försöka åka ner i rull trappor o de va inte speciellt lätt kan jag säga... Helt plötsligt åker ju vagnen iväg o då ska du hinna men du också men allt går så snabbt så du står som ett mongo i trappan :)

Annars har sverigebesöket betått av kaffe i mängder och massa fikastunder! Va så kul o få träffa Bella och Elin igen, va så längesen så de vart massa prat om ingenting alls, precis såsom de ska vara :)

Kom hem till Gol igår, kändemig inte riktigt helt bra. Helt plötsligt så ser jag knappt något på höger öga så de va bara att invänta migränen, som sagt så slog den till ordentligt och jag känner fortfarande ac den! Tror att min llillebror har smittat mig, känner av halsen, känns som om man skulle ha rökt 50 cigaretter i rad, de är tungt att andas men de är bara att bita ihop och trycka i sig massa paracett så ska de nog gå finfint!

Har vart på kurs hela dagen, va inget nytt men de är bra att få friska upp minnet litegrann.. Så de va färgcirklar dit och schampoo hit och massa andra produkter :) De va kul att va samlade allihopa och få träffa den nya tjejen som börjat. Hon verka vara jätte trevlig. Brättade också för alla att jag flyttar 1 maj, valite ledsamt att berätta de då jag trivs så bra men som mina chefer sa så kan man alltid komma tillbaka och de känns skönt att veta att man är välkommen tillbaka!

Ska trycka i mig lite nudlar nu men ska försöka lägga upp lite bilder senare så får uppdatera mera då :)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: