2010-02-01
 16:23:04

Lilla Freija

Fick en bild på lilla Freija, o gud kan ja bara säga hon är hur söt som helst! Så nu vill jag inget annat än bara åkahem till Sverige o träffa den lille! Vart så sugen på en egen liten när jag fick se prinsessan. Ser fram emot alla fina rosa saker jag kan köpa till henne. Bortskämd kommer bara bli förnamnet :P

Imorron fyller Annie 20 <3 Ville verkligen vara hemma men de går ju tvärr inte! Men hon fick ju iaf världens bästa 20-års present :)

Ibland känns de som om man glider ifrån familjen när jag bor så långt bort som jag gör, och de tycker jag inte alls om! Tycker inte om allt jag missar när jag bor här!

Igår kom älsklingen hit så hela dagen idag har vi bara myst :) gick en sväng till skattekontoret och skrev ut mig från sverige, så om ca tre veckor kan man inte finna mig längre bokförd i något svenskt register! Känns lite konstigt kan jag säga :) Men jag är ju fortfarande svensk medborgare :)

Nä nu ska jag fortsätta mysa med Daniel <3

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: