2010-02-19
 21:06:40

Hostar, Nyser och Fryser

Börjar bli riktigt dålig känner jag :( Buhuuu vilken fredag jag får då!! 
De är bara att bita ihop och inte känna efter så mycket. Tack gode gud för paracett :)

Väntar på att Sambo ska sluta på jobbet och komma och hämta mig, vi ska nämligen till SuperTina och hennes prinsessor om dom nu inte sover förstås :) Va längesen a va där nu, träffa Tina och hennes barn en sväng förrut och GUUUUD va stor lilla Linnea har blivit, helt sjukt va fort de går...

Imorron är de jobb som står på schemat. Jobbar mellan 9-15.00 sen efter de ska jag kryoa ner i soffan med massa nässpray och inte röra på mig alls. Ska ligga där och kolla på DHW, ska se både säsong 1 o 2 så har nog att göra!

Saknar min Daniel jätte mycket, Sakanr han mer nu när jag vet att den 1 maj så flyttar jag dit. De är jobbigt denna eviga väntan! Men de ska bli mys att få bo tillsammans med han!

Längtar som en galning till våren, massa nya äventyr med massa nya människor. Men är trött på väntandet. Som vanligt så vill jag ju att allt ska ske NU NU NU!! Men den som väntar på nått gott...

Sitter och tittar på massa tatueringar och piercingar... Hmmm :P
Vill ju göra min tattuering på sidan men hittar inget om känns helt 100% bra, sen så vill jag bygga ut min stjärnor jag har bakom örat, blommrankan jag har på foten och fjärlien jag har på ryggen... Mycke vill ha mer :) Hahaha men jag älskar känslan av att bli tattuerad, älskar nervositeten innan, älskar när man få se resultatet...
Sen så funderar jag på att pierca naveln igen... tredje gången alltså, men denna gång får de nog bli under istället för över. Mina andra två har ju bara växt ut! Sen funderar jag på att pierca tugnan... Ja jag vet att jag är för gammal men ja vill ha de!!!

Nä dricka lite te och krya lite längre ner i soffan :)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: