2010-02-08
 00:49:18

Hemma igen...

Sån ja efter många om och men så är jag hemma igen, tåget var försenat i ca 1 timme sen vart de mer försenat under tiden så alltsom allt så va vi väl ca 1½ timme försenade, sen hade vi oturen att Øydis bil inte ville starta så de vart mycket trassel på vägen hem!

Men har haft de bra i Oslo många fina nya hårtrender detta året, ska vara massa textur i håret, stora fina lockiga, krusiga hår :) Så funderar på om man ska permanentat håret litegran :9 Permanenten är tillbaka folkens :)
Bilder kommer lite senare min kamera fucka sig hela tiden så tog inga kort men får vänta tills ja får korten från dom andra! Igår så va vi på årets frisör prisutdelning o de va jätte kul, god middag o massa vin :) efter de så vart de ut i oslo o se om de va något liv. Hamnade på någon klubb som inte va minstil överhuvudtaget men hade de kul iaf!

Har köpt tre par grymt snygga skor iaf! Åhh gud va jag älskar dom kan ja säga ska ta lite kort på mina nya saker så kan ni få se! De ena paret är jätte höga så jag blir nästan 2 meter lång men de skiter jag i! varför ska jag inte få gå i höga skor....

Är jätte trött så orkar inte skriva så mycket mer just nu!


Någonting känns väldigt konstigt just nu....

Lite av de jag köpt på sista tiden :P


Massa nya smycken, båden till kroppen och håret :P
O ny väska... Från Lindex, H&M, Cubus 


Ja vet.. De är sant jag! Jag har köpt rosa skor :P Din skor
 

Din sko


Mina nya älsklingar... ser inte så höga ut men de är dom... bli nästan 2 meter
lång :P

Har köpt lite mer men de tar sån tid att ladda upp bilderna

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: