2010-02-21
 16:33:26

Hemma igen

Va riktigt skönt med en promenad. Va Solen, jag och musiken :) Helt underbart men känner av att hostan inte tyckte inte om de, va hostattack efter hostattack hela promenaden men de är sånt man får ta :)

Fick även mitt nya personnummer idag :) Jeej så nu är jag norsk då :S Haha nä inte riktigt så illa är de inte, men är inte längre folkbokförd i Sverige!

Nä nu ska jag ta tag i mitt rum och sätta på en tvätt maskin och sedan ta en lång dusch :) Eller kanske skulle ta o bubbla lite, va ju längesen de!


Utsikten från tuppeskogen på Gol sentrum, bilden är tagen inte så jättelångt från där jag
o Emma bor så ni kan ju tänka er uppförsbacken jag har hem efter jobbet.



Uppe vid skidbacken


Mitt norska personnummer :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: