2010-08-13
 22:02:26

Bloody Hangover!!

Oj oj oj va bakfull jag har varit och fortsatt är! Helt galen kväll igår, men oj va kul jag hade.

Emma och jag åkte till Vertshuset på skalldyrsaften och frossade i räkor och rosévin, redan vid 21 tiden börja jag bli lite slirig och kvällen var långt ifrån över. Hotshot, rosévin, sambuca shot, drinkar, frozen margarithas flödade och vi frack de som vatten. Tillsammans på tre (jag, emma och Henning) så hade vi en barräkning på nästan 7000 kr... 7000 norska kroner!!!!!!  Helt galern men om de va värt de =)

Hade hur mycke som helst att göra idag men tack vare mitt tillstånd så sitter jag här och inte fått nått gjort än och vi åker imorrn direkt efter jobb! Kommer sakna min Daniel väldigt mycke, ska va borta i lite över två veckor!

Fikade med Marianne idag, mycket trevligt! vart lite prat om allt möjligt =) Glädjer mig tills dess att jag ska hälsa på henne i London =)


Nä nu måste jag få gjort något! På måndag så är de sverige för hela slanten!

P&K






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: