2010-08-09
 18:53:42

bloggtorka!

JA de kan man minst säga! glömmer bort bloggen ganska mycke och jag har inte samma skriv lust som jag har haft men de ska de försökas att bli ändring på.

4 vakter kvar på husnestunt sen är de dags för en efterlängtad semester =) planer ändras men de är sånt som händer, men två underbara veckor på öland ska bli härligt :) Ska bli så kul att få komma hem en sväng och träffa alla söta där hemma!

Tror jag håller på och ruttnar bort, har fått jätte konstiga eksem på min hand som har blivit till äckliga sår :( Gör ont som satan och kliar hela tiden... Inte okej

Härom veckan så va jag och älsklingen i Berge. De va så underbart att få komma ifrån och bara vara han och jag. De behövdes efter allt som har hänt =)  Så nu är jag helt nyförälskad och längtar tills nästa tur =) När vi kom dit så åt vi mycket god sushi sen så gick vi och tittade lite i affärer och hör o häpna jag gick in i en sko butik utan att köpa några skor! sen gick vi och såg den nya twilight filmen, Daniel somnade som vanligt ;) Sen prövade vi en resturang som heter Cornelias. Prövade många olika soters skaldyr bland annat så har jag ätit något som bokstavligen kunde gå bort från tallriken :) Vi åt sjöborre (Den va levande den hade dom bara delat i två delar så alla piggar på den rörde sig fortfarande), färsk hummer, blåskjell, kamsjell, ostron! Kan verkligen rekommendera den resturangen för dom som ska till bergen :) Sen gick vi och tog några drinkar, jag som inte har druckit knappt på hela sommaren behövde tre mojito några glas vin och ett glas champange se va jag ganska full och däckade som en strandad val på hotellrummet!

Håller på och letar jobb som en galning, vill ha allt klart innan jag åker till öland men ja vet inte hur de ska gå!

Nä nu måste jag ner till tvätten och fortsätta!

Ska försöka lägga upp lite bilder senare ikväll!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: